Publicat: noiembrie 2, 2018 la 16:10
Ce ne propunem?
Proiectul se numește ”Calitatea Serviciilor din Aeroportul Otopeni”, iar acest proiect vizează opinia clienților-călători (sosiri/plecări curse interne/externe) despre serviciile, facilitățile și produsele puse la dispoziție de Aeroportul Otopeni în spațiul interior. Prin acest studiu dorim să colectăm date care vor contribui la procesul de optimizare a serviciilor, facilităților și produselor puse la dispoziție de comercianți, dar și a condițiilor și facilităților puse la dispoziție de către administrația Aeroportului Otopeni.
Care este propunerea noastră pentru studenții Facultății de Sociologie și Asistență Socială?
În cadrul proiectului ”Calitatea Serviciilor din Aeroportul Otopeni” dorim să obținem în prima etapă de culegere a datelor cu ajutorul studenților vorbitori de limba engleză din cadul Facultății dvs în interiorul aeroportului, care vor aborda persoanele care călătoresc in zona de gate-uri atât intrări cât și ieșiri.
Operatorul de teren va aborda călătorul in limba engleză, iar dacă sunt călători români în limba română. În funcție de limba vorbită de călători se selectează limba vorbită de acesta, ulterior urmând ca respondentul (călătorul) să completeze singur chestionarul. Respondenților care au neclarități în privința întrebărilor operatorul asigură suport respondentului.
Numărul necesar de studenți operatori este de 10 studenți cărora li se asigură training de formare și tableta prin care culegem datele cu ajutorul chestionarului în format digital.
Perioada de desfășurare a cercetării este din 15.11.2018-29.11.2018. Se acoperă în trei ture: 1) 5:00-12:00; 2)12:00-20:00, respectiv 3) 20:00-24:00.
Dintre studenții selectați cei care vor avea rezultate, vor avea posibilitatea de a rămâne în cadrul companiei.
APLICAȚIA SE TRIMTE LA ADRESA: office@rdata.ro
TERMENUL LIMITĂ DE DEPUNERE AL APLICAȚIILOR: 8 NOIEMBRIE 2018.