Kantar TNS Romania

Publicat: iunie 6, 2017 la 18:48

Adresa: Strada Louis Blanc, nr 1, Cladirea Louis Blanc, Etaj 01, Sector 1 Bucuresti; Tel : 031- 805 53 62, Tel/Fax: 031- 805 53 64, e-mail: office@tns-csop.ro
Persoana responsabilă de practică din instituţie/organizaţie: Bianca Nicolescu, Manager Operatiuni
E-mailul persoanei responsabile de practică: bianca.nicolescu@tns-csop.ro
Telefonul persoanei responsabile de practică: 0723.095.523

Perioada în care se va organiza practica în organizaţia gazdă: Iunie – Decembrie 2017
Din ce ani doriţi să fie studenţii? |X| Anul 1 şi anul 2

Caracteristici ale studenţilor necesare pentru ca ei să fie primiţi la acest stagiu de practică
1. Abilitati de comunicare, atitudine energica;
2. Cursivitate in vorbire
3. Seriozitate, Punctualitate
4. Fire sociabila cu putere de convingere;
5. Disponibilitate de timp cu dorinta de cunoastere si implicare in proiecte pe diverse teme de cercetare;
6. Experienta anterioara in activitatea de operator interviu constituie un mare avantaj

Pe perioada practicii, studenţii vor fi implicaţi predominant în (răspuns multiplu):
|X | Conceperea instrumentelor de cercetare;
|X | Pretestare instrumente de cercetare;
|X | Aplicare de chestionare;
|X | Introducere de date pe calculator;
|X | Transcriere de interviuri;
|X | Aplicare de chestionare prin CATI;
|X | Recrutare pentru focus-uri;
|X | Asistare la focus-grupuri;
|X | Activitităţi în cadrul departamentului de Resurse Umane

Organizaţia dvs. doreşte să se implice în selectarea studenţilor? |X| Da;
Vă rugăm descrieţi ce materiale solicitaţi de la studenţi pentru a-i accepta la practică (scrisoare de motivaţie; simpla înscriere, CV etc)

Operator Call Center
Tipul ofertei: Part time / Practica
Nivel cariera: Fara experienta, Entry nivel, cu experienta (Non-manager)
Orase: Bucuresti
Descrierea postului:
Suntem in cautarea de a angaja operatori de interviu Call Center in Bucuresti pentru proiecte de cercetare de piata si sondaje de opinie.
Operatorul de Interviu este persoana desemnata sa realizeze sondaje de opinie pe baza de chestionar cu respectarea stricta a termenelor si cerintelor fiecarui studiu in parte.

Cerinte:
o Abilitati de comunicare, atitudine energica;
o Cursivitate in vorbire
o Seriozitate, Punctualitate
o Fire sociabila cu putere de convingere;
o Disponibilitate de timp cu dorinta de cunoastere si implicare in proiecte pe diverse teme de cercetare;
o Experienta anterioara in activitatea de operator interviu constituie un mare avantaj

Oferta (bonusuri, beneficii):
o program flexibil. Se lucreaza in ture de minim 4 ore in intervalul orar 09.00-20.00 atat in timpul saptamanii cat si in week-end
o plata avantajoasa, fixa – pe ora si bonusuri suplimentare corelate cu eforturile depuse
o mediu de lucru profesionist si dinamic
o training de formare operator de interviu
o posibilitatea de a te dezvolta in cadrul companiei
Daca doriti sa aplicati pentru acest loc de munca si sa faceti parte din echipa noastra, trimiteti-ne CV-ul la recrutare@tns-csop.ro cu subiectul Operator Call Center – Practica.